No hi ha productes
Els preus són amb impostos inclosos
Regal gastronòmic format per 1 vi ecològic i una capsa de catànies....
Personalitzable Mida: 17cm x 11,5 cm. Inclou sobre de color vermell.
Lot gastronòmic format per 4 productes artesans catalans. Per obsequiar...
- Temps de preparació de la comanda
Totes les comandes ordinàries son gestionades amb la màxima rapidesa (aprox 24-48h) i sempre pactant el lliurament amb el client.
Si teniu un petició especial i/o específica de lliurament contacteu amb nosaltres.
- Comandes que continguin embotits i formatges:
En aquests casos la tramitació d'aquestes comandes es pot allargar (48-72h) ja que no sempre tenim aquests productes en estoc, per tal de garantir que siguin frescos i d'aquesta manera el destinatari del regal rebrà aquests productes peribles en òptimes condicions.
En el cas que un component d’un regal es trobi fora d'estoc en el moment de realitzar la comanda, se li enviarà al client un correu electrònic informant-lo d’un producte alternatiu, o bé d’un nou termini de lliurament o bé per a que li sigui abonat l'import del regal que es troba fora d'estoc.
Per a comandes especials en què hi hagi personalització de l’embalatge es pactarà el lliurament amb el client.
En el període de campanya de Lots de Nadal (mitjans de novembre fins a finals de desembre), ens posarem en contacte amb el client per que ens indiqui quan els vol rebre o bé ens ho pot indicar en el camp d’observacions de la comanda. Pot ser que en aquest període degut al gran volum de feina, els terminis de preparació i lliurament s’allarguin una mica més del compte, però sempre ho comunicarem al client per telèfon o per mail.
(*) S'entén com a comanda rebuda, aquella amb el pagament ja realitzat, sigui per TPV o paypal, o bé per transferència bancària amb el seu justificant.
- Termini de lliurament
El lliurament de les comandes ve condicionat per data d’arribada de la comanda i el temps de preparació (explicat en el punt anterior).
No fem enviaments els divendres!
Per tal d’assegurar que les nostres comandes no quedin en trànsit més del previst i en condicions de temperatura que no coneixem als magatzems de les empreses de transport, preferim no fer enviaments els divendres. Així el servei és 24h porta-porta.
Per tant, les comandes rebudes els dijous a partir de les 11 del matí, els divendres i caps de setmana s’enviaran el dillun següent i es rebran el dimarts (Catalunya).
Un cop preparada la comanda el procedirà all lliurament de la mateixa, el temps d'enviament és:
Països Catalans |
Espanya (*) Galiza, Eukal Herria, Portugal (*) |
Resta d’Europa |
||
|
|
|
(**) |
(**) |
24 h |
24 h |
24-48 h |
48-72 h |
120 h |
(*) no es fan enviaments ni a les Illes Canàries, ni Açores ni Madeira
(**)Aquests terminis són aproximats, perquè en aquestes dates els transports van col·lapsats. Per tal que les vostres comandes arribin abans de Nadal us recomanem que feu la comanda abans del 15 de desembre.
En aquest servei es poden enviar tot tipus de regals però no recomanem formatges.
Per tal de garantir un servei de qualitat, el transport de les comandes serà realitzat per:
·Països Catalans: o |
·Euskal Herria, Galiza, Portugal i Espanya: |
·Resta de països d’Europa: |
Totes les comandes rebudes a partir del 16 de desembre i que s’hagin d’enviar fora dels Països Catalans tindran un recàrrec per adreça. Per això us recomanem que anticipeu la vostra comanda abans d’aquesta data, així nosaltres també podem treballar millor.
Especificacions del lliurament:
- En el cas de que el termini de lliurament coincideixi amb un dia festiu i no sigui possible el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil.
- Per tal d’optimitzar els enviaments i evitar errors us demanem que ens faciliteu l’adreça de lliurament (indicant pis, porta, escala,.. en cas que n’hi hagués) així com un telèfon mòbil del receptor, per tal de coordinar qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el lliurament.
- Tastets no serà responsable dels errors produïts en el lliurament quan l'adreça de lliurament introduïda pel client en el formulari de comanda sigui errònia o incompleta.
- En el cas que la comanda no pugui ser lliurada al seu destinatari per trobar-se absent , el missatger deixarà un avís de pas, per tant el client haurà de contactar amb l’empresa de transport per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 2 dies no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el client haurà de contactar amb info@tastets.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport a càrrec seu.
- El seguiment de l’enviament de la comanda, el fareu a través de les notificacions que us anirem fent per correu electrònic des de l’expedició fins l’arribada al destinatari. Per qualsevol pregunta podreu contactar amb nosaltres i parlar amb la persona que porta tot el tema d’enviaments que us dirà com està.
- Servei de lliurament a la carta, ens adaptem a les vostres necessitats:
No deixeu de contactar amb nosaltres i junts farem que els regals siguin un èxit.
- Enviaments a l'estranger
Les comandes a lliurar a d’altres països d’Europa ens les hauríeu de confirmar abans del 15 de desembre per tal d’assegurar al 100% el seu lliurament abans del 24 de desembre.
Les comandes rebudes a partir del 19 de desembre, no podem garantir al 100% que es lliurin abans del 24 de desembre ja que el volum de feina en aquestes dates és molt elevat. Consulteu-nos en cada cas i us direm si es podrà lliurar abans del 24 de desembre o serà després.
Per norma general els lots i regals es començaran a lliurar a les adreces facilitades pels nostres clients a partir del dimecres 4 de desembre fins el dimarts 24 de desembre, en horari de 8 a 22h, excepte el 24 de desembre que es finalitzarà a les 15h.