No hi ha productes
Els preus són amb impostos inclosos
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Els nostres productes
Els nostres productes han estat seleccionats per un comitè de tast per la seva qualitat i elaboració artesana de producció limitada:
● Productes de procedència exclusiva dels Països Catalans i majoritàriament etiquetats en català.
● Tenim contacte directe amb els proveïdors, sense intermediaris, així també coneixem el procés d’elaboració.
● Escollint els nostres lots contribuïu a donar suport a les empreses petites del nostre país.
● Trobareu productes marcats amb alguns dels següents distintius:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
DO d'Origen |
IGP Indicació Protegida |
DOP Denominació Protegida |
CCPAE Producció ecològica |
LOTS VEGANS |
LOTS SENSE GLUTEN |
LOTS SENSE ALCOHOL |
Si en aquest catàleg no trobeu cap lot que s’ajusti a les vostres necessitats o voleu fer canvis de producte, embalatge o afegir algun obsequi dins del regal aneu a l'apartat de Regals a mida i feu-nos arribar les vostres necessitats a través del formulari o bé truqueu-nos al 93 297 90 08
Us assessorem:
▶ Us fem propostes segons les vostres necessitats o fem els canvis que desitgeu en algun dels lots existents.
▶ Us enviem els pressupostos necessaris per tal que pugueu escollir l’opció que s’ajusti més al que busqueu.
▶ Us fem una visita per tal que pugueu veure els embalatges i tastar algun producte, si es creu convenient.
Servei disponible fins el 30 de novembre.
Personalitza l'embalatge
T'oferim diverses possibilitats d'embalatge i decoracions. Embalatge personalitzable amb el vostre logo corporatiu a partir de 50 unitats. Consulteu-nos les condicions i preus: info@tastets.cat o 93 297 90 08.
Afegiu al vostre lot algun dels nostres articles solidaris per donar-li un valor afegit.
Transport propi
-T'ho portem allà on diguis.
-Grupatge a una única adreça.
Fem enviaments a l’estranger
Hem enviat la il·lusió dels nostres regals a països com: Alemanya, Itàlia, Anglaterra, República Txeca,etc. També ens encarreguem de tota la logística i burocràcia necessària quan es tracta de països de fora de la UE. Per a més informació consulteu-nos i us farem arribar un pressupost: info@tastets.cat o 93 297 90 08.
Descomptes
A) 5% de descompte per anticipació si es confirma la comanda abans del 30 de novembre de 2022.
B) 3% de descompte per volum de comanda si aquesta es situa entre els 1000 € i els 1799,99 €
C) 6% de descompte per volum de comanda si aquesta supera els 1.800,00 €
D) Transport gratuït (a Catalunya) si la comanda supera els 1200,00 € i s’ha de lliurar abans del 20 de desembre.
Lot de Nadal compost per 9 productes gourmet catalans artesans. Lot de Nadal compost per 9 productes...
Lot de Nadal amb 8 productes gourmet catalans artesans. Lot de Nadal amb 8 productes gourmet...
Lot de Nadal compost per 4 productes artesans catalans Lot de Nadal compost per 4 productes...
Lot de Nadal compost per un cava i doços artesans. Lot de Nadal compost per un cava i...
Lot de Nadal format per 10 productes gourmet catalans artesans. Lot de Nadal format per 10 productes...
Lot de Nadal format per 9 productes gourmet catalans artesans. Lot de Nadal format per 9 productes...