Els més venuts

Informació

Preguntes freqüents

PREUS

1.-Els preus dels regals inclouen l’IVA? 

El preu de cada regal inclou l'embalatge, així com el l'IVA. Els ports no estan inclosos

2.-Feu factura de les comandes? 

Sempre que el client en el moment de fer la compra indiqui l'adreça de facturació (creant una adreça específica de facturació) Tastets emetrà la factura corresponent amb l’IVA desglossat.

3.- On he d'indicar les dades de facturació?

Podeu crear-la dins de l'apartat "Les meves adreces" del Meu Compte, creant una adreça específica de facturació.

PAGAMENT

4.- Com es fa el pagament de les comandes?  
Amb targeta de crèdit, mitjançant  transferència bancària  o mitjançant PAYPAL. 

ENVIAMENTS PER REGAL

5.- Volem que la comanda sigui un regal. Com ho hem de fer? 

Podem fer arribar la comanda a l’adreça indicada que desitgeu. L'adreça d'enviament haurà de ser la de la persona receptora del regal (amb el seu nom, adreça completa i telèfon). Haureu de crear una adreça específica per aquella persona, a l'apartat Les meves adreces del Meu Compte.

A l'albarà de lliurament hi constarà el nom de la persona que fa el regal, que per defecte és qui fa la comanda (sinó ens dieu el contrari, en aquest cas indiqueu-nos-ho a l'apartat comentaris o envieu-nos un correu) sense mostrar-hi cap preu.

6.- Podem personalitzar la comanda, incloure una dedicatòria o el logotip de l’empresa? Sí, a l'apartat de Dedicatòries podeu escollir la dedicatòria que més us agradi, personalitzant-la amb el vostre text o imatge (haureu d'adjuntar un document).

PERSONALITZACIONS

7.-Podem personalitzar algun producte del lot?

Des de Tastets, us donem tres opcions:

a) Targetes amb dedicatòria

Tastets personalitza els seus regals amb una targeta que inclogui una dedicatòria i/o logotip de l’empresa o institució. El preu de la dedicatòria és 1 € (IVA inclòs) si es fan més de 5 regals tots amb la mateixa dedicatòria llavors aquest servei és gratuït. Consulteu l'apartat Dedicatòries.

b) Embalatge personalitzat

Totes aquelles persones, empreses, entitats o administracions que realitzeu 70 o més obsequis, i que tots s’utilitzin el mateix embalatge, es pot personalitzar amb la vostra imatge corporativa o amb el missatge que desitgeu .Si us interessa aquest servei contacteu amb nosaltres: 93 297 90 08 o info@tastets.cat

c) Components del lot personalitzats

Tothom qui compri més de 100 regals (regals d’empresa, de casament...) teniu l’opció de personalitzar algun dels components pera que serveixi també de record pels receptors del regal. Habitualment ho fem en el següents procutes: vins i caves, olis, dolços i bombons, si us interessa algun altre component podem mirar la viabilitat de fer-ho.

Si us interessa aquest servei  contacteu amb nosaltres: 

Per telèfon: 93 297 90 08 (dilluns a divendres de 9 a 18h)

LOTS A MIDA

8.-Puc confeccionar-me un lot a mida?

Tastets us ofereix 2 opcions:

Podem  fer-vos un lot a mida, partint de zero, amb els productes que desitgeu. A l'apartat Regals a mida trobareu un formulari .

La segona possibilitat és modificar un lot ja existent. Dins de la fitxa de cada lot trobareu el botó "Voleu fer algun canvi de producte" que us portarà al Servei CAT (Canviar, Afegir, Treure).

ENVIAMENTS

9.-Puc enviar diferents lots a diferents adreces?

Per enviar lots a diferents adreces heu de fer una comanda per cada enviament. Podeu crear tantes adreces com necessiteu des de l'apartat "Les meves adreces" del Meu Compte. 

LLIURAMENT

10.- Quin és el termini de lliurament de la comanda? 

-Durant l'any podeu triar entre termini 24h o 48 h en funció de l'empresa de transport triada i localització, en funció de l'hora d'arribada de la comanda i el temps de preparació de la mateix, que pot variar en funció dels productes.

-Durant la campanya de Nadal (novembre-desembre) el termini de lliurament s'acorda amb el client.

Per a més informació llegiu Condicions enviament.

11.- Qui fa el lliurament de la comanda? 

Per tal de garantir un servei de qualitat, el transport de les comandes el fa pròpiament Tastets  o una empresa de transport de màxima confiança, en funció de la destinació del regal.

12.- En quin horari es lliura la comanda? 

La comanda es lliurarà a l’adreça facilitada pel client, en horari comercial de 9 del matí a 8 de la tarda, de dilluns a divendres. És imprescindible facilitar un telèfon de contacte i/o una adreça alternativa on poder deixar el paquet en cas d’absència del receptor, en el moment del lliurament.

13.- Tastets disposa de botiga física oberta al públic?
Tastets no disposa d’una botiga física, però les comandes es poden passar a recollir per la nostra oficina situada al C. de l'Elisi 17, local 6 de Barcelona, sense cap cost.

DEVOLUCIONS 

14.- Si no podeu servir algun producte de la comanda o hi ha un error, com es soluciona? 

Pel fet de tractar-se en molts casos de produccions limitades, molt exclusives, en cas que algun producte d’alguna comanda s’esgotés seria substituït per un altre de la mateixa família de qualitat igual o superior. En cas de deteriorament d’algun producte de la comanda, Tastets el reposarà un cop s’hagi comprovat que el mateix estava en mal estat des d’origen o durant el transport, si se’ns comunica com a molt tard dins dels 3 dies després de la recepció.  En cas que algun dels productes de la comanda, no es correspongués per error amb la comanda realitzada, Tastets us bescanviarà el producte pel correcte, sempre que estigui sense manipular, si se’ns comunica com a molt tard dins dels 3 dies després de la recepció. Més informació a Política de devolucions.

 

PROMOCIONS

15.-Hi ha productes en promoció o descomptes especials? 

Tastets ofereix diferents possibilitats de descomptes i promocions. Si desitgeu estar informats de les nostres promocions de temporada i ofertes especials podeu donar-vos d’alta al butlletí de Tastets, a la pàgina principal o podeu fer-vos amics a la pàgina de Facebook de Tastets.