Els més venuts

Informació

Nous productes

Condicions d’enviament

a) Temps de preparació de la comanda

Totes les comandes rebudes(*) fins a les 11h del matí (de dilluns a dijous) es tramitaran i es prepararan el mateix dia a les nostres instal·lacions.  Si arriben més tard d’aquesta hora es tramitaran durant aquell dia però jo no sortiran fins el dia següent.

Comandes que continguin embotits ni formatges:

En aquests casos la tramitació d'aquestes comandes es pot allargar (48-72h) ja que no sempre tenim aquests productes en estoc, per tal de garantir que siguin frescos i d'aquesta manera el destinatari del regal rebrà aquests productes peribles en òptimes condicions.

En el cas que un  component d’un regal es trobi fora d'estoc en el moment de realitzar la comanda, se li enviarà al client un correu electrònic informant-lo d’un producte alternatiu, o bé d’un nou termini de lliurament o bé per a que li sigui abonat l'import del regal que es troba fora d'estoc.

Per a comandes especials en què hi hagi personalització de l’embalatge es pactarà el lliurament  amb el client.

En el període de campanya de lots de Nadal (mitjans de novembre fins a finals de desembre), ens posarem en contacte amb el client per que ens indiqui quan els vol rebre o bé ens ho pot indicar en el camp d’observacions de la comanda. Pot ser que en aquest període degut al gran volum de feina, els terminis de preparació i lliurament s’allarguin una mica més del compte, però sempre ho comunicarem al client per telèfon o per mail.

(*) S'entén com a comanda rebuda, aquella amb el pagament ja realitzat, sigui per TPV o paypal, o bé per transferència bancària amb el seu justificant.

b) Termini de lliurament

El lliurament de les comandes ve condicionat per l’hora d’arribada de la comanda i el temps de preparació (explicat en el punt anterior).

No fem enviaments els divendres!

Per tal d’assegurar que les nostres comandes no quedin en trànsit més del previst i en condicions  de temperatura que no coneixem als magatzems de les empreses de transport, preferim no fer enviaments els divendres. Així el servei és 24h porta-porta.
Per tant, les comandes rebudes els dijous a partir de les 11 del matí, els divendres i caps de setmana s’enviaran el dillun següent i es rebran el dimarts (Catalunya).

Un cop preparada la comanda el procedirà all lliurament de la mateixa, el temps d'enviament és: 

 

Països Catalans

Espanya (*) Galiza, Eukal Herria,

Portugal (*)

Resta d’Europa

 

 

 

(**)

(**)

24 h

24 h

24-48 h

48-72 h

120 h

 

(*) no es fan enviaments ni a les Illes Canàries, ni Açores ni Madeira
(**)
En aquest servei es poden enviar tot tipus de regals però no recomanem formatges.  En aquest cas recordeu Servei CAT (Canviar, Afegir o Treure) que us oferim a cada producte

 

Per tal de garantir un servei de qualitat, el transport de les comandes serà realitzat per:

 

·Països Catalans:  o  
·Euskal Herria, Galiza, Portugal i Espanya: 
·Resta de països d’Europa:         

Especificacions del lliurament:

- En el cas de que el termini de lliurament coincideixi amb un dia festiu i no sigui possible el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil

- Per tal d’optimitzar els enviaments i evitar errors us  demanem  que ens faciliteu l’adreça de lliurament (indicant pis, porta, escala,..en cas que n’hi hagués) així com un telèfon mòbil del receptor, per tal de coordinar qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el lliurament.

- Tastets no serà responsable dels errors produïts en el lliurament quan l'adreça de lliurament introduïda pel client en el formulari de comanda sigui errònia o incompleta.

- En el cas que la comanda no pugui ser lliurada al seu destinatari per trobar-se absent , el missatger deixarà un avís de pas, per tant el client haurà de contactar amb l’empresa de transport per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 2 dies no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el client haurà de contactar amb info@tastets.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport a càrrec seu.

- El seguiment de l’enviament de la comanda, el fareu a través de les notificacions que us anirem fent per correu electrònic des de l’expedició fins l’arribada al destinatari. Per qualsevol pregunta podreu contactar amb nosaltres i parlar amb la persona que porta tot el tema d’enviaments que us dirà com està.

 

c) Recollida a les nostres oficines

Una altra possibilitat es venir a recollir la comanda a les nostres oficines de Barcelona.

Un cop tinguem preparada la comanda avisarem al client per tal que la pugui passar a recollir al  C. Elisi 17, local 6,  en horari de 9 a 14 i de 16 a 19 h, sense cap mena de cost.

           

d) Servei de lliurament a la carta 

En el cas de comandes grans de regals, ja sigui per Nadal o per una altra ocasió, des de Tastets busquem la solució a les vostres necessitats:

 

  • Lliurament multi punts de distribució
  • Lliurament parcial (en dies diferents)
  • Lliurament en una data i horari convingut
  • Lliuraments internacionals

No deixeu de contactar amb nosaltres i junts farem que els regals siguin un èxit.